№ 504: Dozorro

13 груд. 2017 Задоволено
Повне найменування юридичної особи заявника скарги: Dozorro
Назва процедури: 17Т-161_Компресорна установка Ajax DPC 2803LE
Найменування філії, щодо дій якої спрямовується скарга: АТ "Укргазвидобування"
ЄДРПОУ заявника: Dozorro
Підстава для скарги: Скарга щодо відбору Контрагентів
Чи завантажено скаргу на Prozorro? Ні
Причини не звантаження скарги на Prozorro
Пошта заявника: borys.ovcharenko@ugv.com.ua
Контакти заявника: Dozorro
ПІБ підписанта скарги: Dozorro
Суть скарги, вимоги:

За результатами, оприлюдненими в електронній системі Прозорро за тендером 17Т-161_Компресорна установка Ajax DPC 2803LE, https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2017-04-05-001360-b , можливо зробити висновок щодо їх спотворення учасниками тендерної процедури, а саме компаніями ТОВ "АРМКО-ІНЖИНІРІНГ" та ТОВ "ВІКТОРІЯ КОМПРЕШН". Документи, надані учасниками, зроблені за однаковими шаблонами, завантажувались в однаковий час , що є признаком підготовки обох пропозицій однією особою. Також другий учасник ТОВ "ВІКТОРІЯ КОМПРЕШН" має основний вид діяльності , не пов'язаний з предметом закупівлі. Просимо замовника перевірити надану інформацію, та прийняти відповідне рішення.

Рішення конфліктної комісії:

Відповідно до пункту 14.9 Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «УГВ», затвердженого Наказом №498 від 01.08.2017 (далі- Порядок), замовник у строк, що становиться не більше двадцяти одного робочого дня з моменту закінчення електронного аукціону, здійснює аналіз визначеної Системою пропозиції з найнижчою ціною на предмет відповідності Учасника, що її подав, встановленим кваліфікаційним вимогам та аналіз запропонованого товару, роботи чи послуги на відповідність технічним вимогам, зазначеним в документації допорогових торгів, у тому числі на предмет наявності або відсутності параметрів «Стоп-інформації».

У виняткових випадках за наявності відповідного обґрунтування відповідального підрозділу або іншого підрозділу, залученого до перевірки  пропозицій, строк перевірки пропозиції Учасника може бути продовжений за рішенням Комітету не більше ніж на 15 робочих днів.

За результатами аукціону по процедурі закупівлі 17Т-161, який завершився 26.04.2017, найнижчу ціну запропонувало ТОВ «АРМКО-ІНЖИНІРІНГ». Рішення Тендерного комітету про визначення ТОВ «АРМКО-ІНЖИНІРІНГ» переможцем цієї закупівлі було прийнято лише 05 грудня 2017 року, що значно перевищує встановлені Порядком строки для перевірки учасника та прийняття рішення щодо його кваліфікації.

Окрім того, згідно з затвердженою рішенням Тендерного комітету (протокол від 04 квітня  2017 р.  №17Т-161) документацією допорогової закупівлі, строк поставки компресорної установки Ajax DPC 2803LE встановлений грудень 2017 року.

Відповідно до пункту 17.2 Порядку істотні умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції процедури закупівлі  та умов документації закупівлі, у тому числі ціни за одиницю товару переможця процедури закупівлі. Пунктом 18.1 Порядку визначено, що істотними умовами договору про закупівлю є термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт.

Згідно з п. 14.10. Порядку відповідальний підрозділ укладає договір про закупівлю товару, послуги чи робіт не раніше ніж через два робочі дні та не пізніше ніж через 21 робочий день після оприлюднення інформації про визначення переможця закупівлі.

З огляду на те, що рішення про визнання переможцем ТОВ «АРМКО-ІНЖИНІРІНГ» було прийнято 05.12.2017 року (опубліковано 08.12.2017), а також те, що договір поставки на момент розгляду скарги ще не укладено, існує висока ймовірність невиконання ТОВ «АРМКО-ІНЖИНІРІНГ» своїх зобов’язань в частині своєчасної поставки компресорної установки Ajax DPC 2803LE.

Більш того, у своїй пропозиції ТОВ «АРМКО-ІНЖИНІРІНГ», копія якої розміщена на сайті Прозорро, запропонувало строк поставки – 220 календарних днів з моменту отримання попередньої оплати (30%), що також може свідчити про ймовірність непостачання товару у грудні 2017 році.

Вищевказані обставини зумовлені, в першу чергу, тим, що рішення щодо кваліфікації ТОВ «АРМКО-ІНЖИНІРІНГ» було прийнято з порушенням строків, які встановлені Порядком, що у свою чергу свідчить про порушення таких принципів закупівель, як об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій процедури закупівлі, а також недискримінація учасників.

У зв’язку із вищевикладеним, на підставі п. 10.1, 19.11 Порядку Конфліктною комісією рекомендовано Тендерному комітету скасувати закупівлю 17Т-161, дотримуватися у подальшому встановлені Порядком строків для кваліфікації учасників, а відповідальному закупнику - вжити заходів щодо залучення більшої кількості потенційних учасників при проведенні аналогічних закупівель.