23 жовт. 2017 | Відхилено |
Повне найменування юридичної особи заявника скарги: | Фізична особа-підприємець Кармазенко Володимир В'ячеславович |
Назва процедури: | УГПГФ 17(Т)-112 Каротажний реєстратор КарСар 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) згідно з вимогами документації процедури закупівлі |
Найменування філії, щодо дій якої спрямовується скарга: | |
ЄДРПОУ заявника: | 2494914591 |
Підстава для скарги: | Скарга щодо умов, визначених у документації із закупівлі |
Чи завантажено скаргу на Prozorro? | Ні |
Причини не звантаження скарги на Prozorro | |
Пошта заявника: | v.karmazenko@gmail.com |
Контакти заявника: | 0504690220 |
ПІБ підписанта скарги: | Кармазенко Володимир В'ячеславович |
Суть скарги, вимоги: | Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro (ID:27199, UA-2017-10-04-002481-b), Замовником Публічне акціонерне товариство "Укргазвидобування" в особі філії Геофізичне управління «Укргазпромгеофізика» було оголошено допорогову закупівлю № УГПГФ 17 (Т) – 112 від 04.10.2017 року на закупівлю 30210000-40-0 машини для обробки даних (апаратна частина) каротажний реєстратор КарСар в кількості 7 шт. Очікувана вартість закупівлі 9 929 339,00 грн., з ПДВ. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують моє право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Виробником каротажного реєстратору КарСар (надалі також- товар) є ТОВ «Геофізтехніка» та ТОВ «КарСар» (м. Саратов, Російська Федерація). Зазначені компанії є пов’язаними особами та перебувають під спільним контролем. Витяги з ЄДРЮО, які це підтверджують, додаються. Перелік продукції вказаного виробника розміщений на сайті компанії - http://geoft.ru/?page_id=27. Ознайомившись з технічними характеристиками товару, що планується до закупівлі в результаті оголошених торгів, зазначених вище, можна прийти до висновку, що тільки на ринку СНД існує як мінімум 3 еквіваленти такого товару (Каротажний реєстратор «Кедр-02» та «Кедр-05» - виробник ТОВ «ГЕОФІЗМАШ», м. Саратів; Каротажний реєстратор «ВУЛКАН» - виробник ТОВ «ЕЛІКОМ», м. Уфа та Каротажний реєстратор «КАСКАД» - виробник ООО «Нафтогазгеофізика», м. Тверь) та один повний аналог (каротажний реєстратор VEBER – 01, виробник - АзерГеоМаш, Науково - Виробниче Підприємство, м. Баку, Республіка Азербайджан, http://www.azergeomash.az/products/prodlogs.html). Вище наведене свідчить, що Замовником - Публічним акціонерним товариством "Укргазвидобування" в особі філії Геофізичне управління «Укргазпромгеофізика» порушено принцип проведення публічних закупівель - а саме - принцип недискримінації учасників. Зазначивши в предметі вищевказаної закупівлі торгівельну марку товару, мене, як і інших потенційних учасників, позбавлено можливості прийняти участь у вказаній закупівлі та запропонувати до поставки аналогічний та/або еквівалентний товар, з технічними характеристиками, що в повній мірі відповідають вимогам Замовника. Також, я маю обґрунтовані підстави прогнозувати, що учасниками вищевказаної закупівлі буде 2 юридичних особи, одна з яких - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСКЕЛ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА" (ідентифікаційний код 39414877), надалі також – Товариство. Інші компанія - учасник відіграє функцію технічного учасника, для забезпечення того, щоб вказана вище закупівля відбулася. Як мені відомо, ТОВ «ТРІСКЕЛ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА» є ексклюзивним дилером на території України ТОВ «Геофізтехніка» та ТОВ «КарСар», виробників каротажних станцій КарСар. Нормою ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення закупівель. До яких, зокрема, віднесено, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Саме тому, при відсутності в технічній документації щодо закупівлі положення щодо можливості закупівлі аналога каротажної станції КарСар, відсутні фактичні конкурентні умови щодо закупівлі. Також, я передбачаю, що у випадку визнання ТОВ «ТРІСКЕЛ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА» переможцем в допороговій закупівлі № УГПГФ 17 (Т) – 112 від 04.10.2017 року на закупівлю 30210000-40-0 машини для обробки даних (апаратна частина) каротажний реєстратор КарСар в кількості 7 шт., має місце змова учасників з метою забезпечення досягнення завчасно визначений результат вказаних торгів та оголошення переможцем завчасно визначеної компанії. Тобто, жодної мови про конкурентні умови торгів та їх прозорість йти не може. Додатки: 1) Витяг з ЄДРЮО у відношенні ТОВ «Геофізтехніка», 2) Витяг з ЄДРЮО у відношенні ТОВ «КарСар». Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. |
Рішення конфліктної комісії:
Повідомляємо, що ПАТ «УГВ» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та, відповідно, процедури закупівлі проводяться згідно внутрішніх документів Товариства, зокрема: Порядку закупівель товарів, робіт та послуг.
У зв’язку з цим, вимоги вказаного Закону щодо обов'язкового зазначення при визначені предмета закупівлі аналогів чи еквівалентів на ПАТ «УГВ» не поширюються.