№ 210: USA DENIMEX INCORPORATED

10 серп. 2017 Задоволено
Повне найменування юридичної особи заявника скарги: USA DENIMEX INCORPORATED
Назва процедури: 17Т-254_Гідравлічні ударні механізми
Найменування філії, щодо дій якої спрямовується скарга: АТ "Укргазвидобування"
ЄДРПОУ заявника: 800445732
Підстава для скарги: Скарга щодо умов, визначених у документації із закупівлі
Чи завантажено скаргу на Prozorro? Ні
Причини не звантаження скарги на Prozorro
Пошта заявника: valvalbut@gmail.com
Контакти заявника: +17138598432
ПІБ підписанта скарги: Денис Гурвич
Суть скарги, вимоги:

Відповідно до протоколу відхилення пропозицій учасників допорогової закупівлі № 17Т-254 від 08.08.2017 відхилено пропозицію USA DENIMEX INC відповідно до п. 9.1 Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом ПАТ «Укргазвидобування» від 19.12.2016 р. № 690 у зв‘язку з невідповідністю вимогам документації процедури закупівлі. У пункті 10 додатку 1 до документації допорогової закупівлі передбачено, що у учасника закупівлі має бути в наявності виробнича база. На підтвердження цієї інформації компанією USA Denimex Inc. було надано інформаційну довідку за підписом керівника про те, що між нашою компанією та ПП «Українська сервісна бурова компанія-1» діє договір сервісного обслуговування гідравлічних ударних механізмів двосторонньої дії №190417/1 від 19 квітня 2017 року. Під час проведення Технічного аудиту бази ПП «Українська сервісна бурова компанія-1» аудиторською групою встановлено, що у виробничому цеху є в наявності: гідравлічна установка для відкручування і скручування різьб; парк запасних частин для проведення ремонту обладнання. ПП «Українська сервісна бурова компанія-1» аудиторській групі надало копію договору поставки стенда для тестування ясів з можливістю штовхати і тягнути №TTHUS 01 від 17/05/2017 р. та копію листа компанії Shanghai Tianhe Oil Engineering Co, Ltd про те, що даний стенд готовий до відвантаження з порту м. Далин 25.07.2017 р. Це обладнання прибуває в Україну в кінці серпня на початку вересня. По закупівлі № 17Т-254 термін постачання товару - жовтень 2017 року, тобто дане обладнання буде встановлено до моменту постачання ясів. Просимо Вас розглянути скаргу та скасувати рішення про відхилення пропозиції.

Рішення конфліктної комісії:

Інформація викладена у скарзі прийнята до уваги.

За результатами засідання Конфліктною комісією прийнято рішення рекомендувати Тендерному комітету: скасувати закупівлю №17Т-254; відповідальним підрозділам вжити заходів щодо забезпечення конкурентного середовища, в тому числі розглянути питання про доцільність застосування критеріїв передбачених пунктами 8, 10 Додатку 1 документації допорогової закупівлі, в частині  наявності виробничої бази (оснащення гідравлічною установкою для відкручування і скручування різьб того обладнання яке планується до закупівлі, стендом для тестування ясів з можливістю штовхати і тягнути,  з додатковою комп’ютеризованою системою реєстрації, яка дозволяє записувати результати тестування, масло станцією, мийкою для обладнання з можливістю подачі під тиском холодної і гарячої води); наявності у Учасника досвіду постачання аналогічних МТР саме на ринку України.

  • SCAN0394.pdf
  • SCAN0395.pdf