№ 125: ТОВ "Бурінком-Україна"

14 черв. 2017 Відхилено
Повне найменування юридичної особи заявника скарги: ТОВ "Бурінком-Україна"
Назва процедури: 17Т-091 43130000-3 - Бурове обладнання (бурові долота та бурголовки) 24 лоти
Найменування філії, щодо дій якої спрямовується скарга: АТ "Укргазвидобування"
ЄДРПОУ заявника: 32073567
Підстава для скарги: Скарга щодо процесу контрактування в частині відповідності внутрішнім документам Товариства та вимогам документації процедури закупівлі/реалізації
Чи завантажено скаргу на Prozorro? Ні
Причини не звантаження скарги на Prozorro
Пошта заявника: burinkom@ukr.net
Контакти заявника: burinkom@ukr.net
ПІБ підписанта скарги: burinkom@ukr.net
Суть скарги, вимоги:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУРІНКОМ-УКРАЇНА Україна, 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12А, кв. 6, тел./факс: (044) 568-58-17, e-mail: burinkom@ukr.net Вих. №10-05/17 від 10 травня 2017 року Голові Тендерному комітету ПАТ «Укргазвидобування» Раздобаріну С.М. Конфліктній комісії ПАТ «Укргазвидобування» м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28, 04053 Товариства з обмеженою відповідальністю «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» Код ЄДРПОУ 32073567 Юридична адреса та адреса місцезнаходження: 04050, м. Київ, вул. Мельникова, б.12А, кв. 6 тел./факс: (044) 568-58-17; e-mail: burinkom@ukr.net ДОПОВНЕННЯ №2 ДО СКАРГИ №06-04/17/1 від 06 квітня 2017 року на рішення від 04.04.2017 р. за Протоколом відхилення пропозиції учасників допорогової закупівлі №17Т-091 06 квітня 2017 року Товариством з обмеженою відповідальністю «БУРІНКОМ-УКРЇНА» було подана скарга на рішення від 04.04.2017 р. за Протоколом відхилення пропозиції учасників допорогової закупівлі №17Т-091 (по тексту – протокол відхилення). 18 квітня 2017 року до вказаної скарги надано доповнення №18-04/17/5 від 18 квітня 2017 року. 04 травня 2017 року на сайті Замовника торгів (режими доступу: http://ugv.com.ua/news-conf-commission?id=116#header) було опубліковане під рубрикою «Рішення конфліктної комісії:» наступне: «Підстави щодо відхилення пропозиції по лотам №№17 та 23 ТОВ «Бурінком-Україна» викладені у листі №1/9-27 від 14.04.2017. Додатково повідомляємо, що Копія документу (інформлисту) роздрукована на бланку з логотипом UNIDRILL - ТОВ «Універсальна бурильна техніка», Україна (стор.123-127, 136, 137, 139 пропозиції ), яке не є виробником даних видів доліт. ТОВ «Бурінком-Україна» не надано сертифікат API Spec 7-1, що передбачено пунктом 7 додатку №1 до документації процедури закупівлі. Зазначення підстави «Ненадана копій діючого сертифіката щодо наявності на виробництві системи менеджменту якості ISO 9001:2008 (або пізніше) або API Q1» є помилковим. Також повідомляємо, що рекомендаційний лист-відгук від імені Учасника (ТОВ «Бурінком-Україна» стор. 144 пропозиції) щодо своєї ж діяльності, при кваліфікації, до уваги не прийнято...» Як вбачається із викладеної на сайті ПАТ «Укргазвидобування» відповіді Конфліктної комісії (Тендерного комітету ПАТ «Укргазвидобування») розгляду була піддана не скарга ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» №18-04/17/5 від 18 квітня 2017 року, а якийсь інший лист за №1/9-27 від 14.04.2017, що не має відношення до скарги ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» №06-04/17/1 від 06.04.2017 з додатком до скарги №18/04-17/5 від 18.04.2017 року. ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» категорично вимагає скасування рішення, що визначене в протоколі від 04.04.2017 р. відхилення пропозиції учасників допорогової закупівлі №17Т-091, як таке, що суперечить Положенням про закупівлю, документацією допорогової закупівлі №17Т-091 і, як визначено у відповіді Конфліктної комісії від 04.05.2017 р., що розміщена на офіційному веб-сайті ПАТ «Укргазвидобування», прийняте з урахуванням помилкової підстави дискваліфікації: «…Ненадана копій діючого сертифіката щодо наявності на виробництві системи менеджменту якості ISO 9001:2008 (або пізніше) або API Q1…». Конфліктною комісією, Тендерним комітетом, визнано, що вказаний сертифікат наданий в пропозиції допорогової закупівлі ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» за Лотом №17, Лотом №23. Прийняття рішення про відхилення пропозиції за помилковою підставою, вимагає від Тендерного комітету скасування такого рішення та повторного розгляду пропозиції допорогової закупівлі ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» та прийняття повторного рішення про кваліфікацію. По-перше, при прийнятті оскаржуваного рішення експертами Тендерного комітету Замовника не достатньо досліджена та осмислено умови документації допорогової закупівлі, викладені у Додатку 1 до документації про відповідність учасника критеріям кваліфікації, зокрема технічним критеріям кваліфікації. Так, питання відповідності учасника зазначеним критеріям кваліфікації Тендерний комітет взагалі не цікавить. Уся його увага зосереджена на формі та кількості наданих документів та на встановленні додаткових вимог щодо форми, а також і змісту документів, тобто вимог, відмінних від положень документації допорогової закупівлі №17Т-091. Так, Документацією допорогової закупівлі не передбачені будь-які вимоги до зовнішньої форми та форми викладення змісту інформаційних листів, щодо розміру букв та застосованого алфавіту для викладення тексту документу, що надаються виробником продукції при викладенні технічних параметрів продукції. Тобто складення інформаційних листів не формалізуються ні документацією допорогової закупівлі №17Т-091, ні законом, ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом. Однак, Тендерному комітету не сподобалась форма, за якою ООО «Сервик» надані інформаційні листи за Лотами №17, №23. Так Конфліктна комісія (експерти Тендерного комітету) «…повідомляє, що копія документу (інформлисту) роздрукована на бланку з логотипом UNIDRILL - ТОВ «Універсальна бурильна техніка» …, яке не є виробником даних видів доліт…». Це питання вже було досліджено Конфліктною комісією та Тендерним комітетом. ООО «Сервик» виклав достатньо зрозумілі роз’яснення в своєму листі №17-СВ від 18.04.2017 р., наданому Конфліктній комісії (Тендерному комітету) в додатках до Доповнення до скарги від 18/04-17/5 від 18.04.2017 р. ООО «Сервик», як виробник продукції, підтвердив та наполягає на автентичності наданих ним інформлистів. 1.Пояснюємо ще раз, виробник запропонованої до продажу замовнику продукції - ООО «Сервик», використовує розроблену ним, уніфіковану та затверджену наказом форму інформаційних листів, що застосовується підприємством при встановленні відносин з покупцями при укладанні міжнародних договорів купівлі-продажу товарів. У тексті вказаної уніфікованої форми інформаційних листів використовується одиниця мови - слово англійськими літерами Unidrill, що застосовується ним для повідомлення, у тому числі англомовних, потенційних покупців у зовнішньоекономічних торгівельних відносинах. Таким, семантичним (смисловим) засобом ООО «Сервик» інформує своїх контрагентів про рівень технології виготовлення ним бурових доліт для різноманітних широкого спектру потреб будь-якого споживача: універсальність технології виготовлення PDC доліт – universal drill (скорочено unidrill). Вказане слово не має будь-якого юридичного навантаження та несе виключно семантичний зміст мовної одиниці, слова, словосполучення – універсальність технології. На кожному наданому інформлисті щодо доліт PDC по лотах №№ 17 та 23 читко та однозначно вказано назву виробника продукції - «ООО СЕРВИК». 2.Наступне твердження Тендерного комітету (Конфліктною комісією) про те, що UNIDRILL, це логотип компанії ТОВ «Універсальна бурильна техніка», взагалі визиває не лише сторопіння, але й здивування та захоплення фантазією експертів Тендерного комітету, яку вони проявляють у своєму прагненні знайти будь-яку можливість відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА». ТОВ «Унівесальна бурильна техніка» може використовувати будь-який логотип чи торгівельну марку, права на яку йому належать та охороняються у відповідності до закону. Логотип – «UNIDRILLTECH», саме цей логотип зазначено на всіх інформлистах, що надаються виробником шарошкових доліт ТОВ «Унівесальна бурильна техніка». Як видно цей логотип відрізняється від слова unidrill, та свідчить про хибність висновків експертів Тендерного комітету (Конфліктної комісії), що покладені як підґрунтя для відхилення пропозиції ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА». Що стосується юридичної сторони цього питання, то відповідно до чинного законодавства України захисту підлягають виключні права інтелектуальної власності на знак для товарів та послуг відповідно до класу товарів. Таке поняття як логотип не відноситься до об’єктів права інтелектуальної власності та законами України не охороняється. В той же час, виключні права інтелектуальної власності на об‘єкти права інтелектуальної власності (наприклад, торгівельної марки, знаку для товарів на послуг), у тому числі право забороняти використання таких об’єктів третіми особами, належать виключно правовласникам таких об‘єктів права інтелектуальної власності. Такий знак для товарів та послуг як «UNIDRILL» в Україні не зареєстрований та законом не охороняється. З огляду на сказане Замовник не має жодного права заперечувати проти використання виробником продукції у своїх локальних документах - інформлистах такого слова, як unidrill для вказівки на універсальність технології виготовлення його продукції, та не має нормативних та фактичних підстав відхиляти пропозицію ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА», з урахуванням того, що в документації допорогової закупівлі ПАТ «Укргазвидобування» №17Т-091 відсутні жодні вимоги до форми та особливостей змісту інформаційних листів, що мають бути надані учасниками процедури закупівлі. Не зважаючи на вищесказане, ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» вже запросило виробника PDC доліт ООО «Сервик» надавати інформлисти для ПАТ «Укргазвидобування» на інших офіційних бланках. По-друге, Конфліктна комісія (експерти Тендерний комитет) «…Також повідомляємо, що рекомендаційний лист-відгук від імені Учасника (ТОВ «Бурінком-Україна» стор. 144 пропозиції) щодо своєї ж діяльності, при кваліфікації, до уваги не прийнято...» За вимогами Документацією допорогової закупівлі№17Т-091 встановлено, як технічний критерій кваліфікації п.8 – «Наявність у Учасника досвіду постачання аналогічних МТР на ринку України не менше 1 року *» на підтвердження цього «Виробник повинен надати рекомендаційні листи-відгуки від не менше ніж п’яти компаній яким здійснювалась поставка аналогічного обладнання за останні три роки …» Тендерний комітет повинен визначити: відповідає ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА», як учасник закупівлі, цьому кваліфікаційному критерію чи ні, чи є у ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА" фактичний досвід не менше 1 року постачання такої продукції на території України чи не має. Але, насправді, експертів Тендерного комітету (Конфліктної комісії) взагалі не цікавить наявність у ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» досвіду постачання аналогічних товарів на ринку України строком не менше 1 року, а в положеннях документації допорогової закупівлі №17Т-091 немає жодних вимог та виключень щодо суб’єктного складу осіб, якому поставлялась продукція виробника та який надає відгук про продукцію постачальника, за виключенням одного. Відгук повинен підтверджувати досвід поставки продукції на території України не менше 1 року. Той самий лист-відгук, що без пояснень та будь-яких підстав був відхилений експертами Тендерного комітету(Конфліктною комісією) навіть не потребує перевірки достовірності, бо він зроблений на ґрунті поставок PDC доліт, таких саме, що пропонуються ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» по лотах №№ 17 та 23, безпосередньо в підрозділ ПАТ «Укргазвидобування» - філію БУ «Укрбургаз». Цей самий лист-відгук підтверджує, що за останні три роки на підрозділ самого замовника, що знаходиться на території України учасником процедури закупівлі ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА», що знаходиться на території України, було здійснено постачання майже в промислових масштабах в кількості 65 одиниць таких саме PDC доліт, як пропонується учасником по Лоту №17 і Лоту №23 . Крім того, досвід ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» постачання аналогічної продукції починаючи з 2011 року на території Україні підтверджується тим, що ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» є організацією, що акредитована самим Замовником, оскільки міститься в переліку акредитованих організації ПАТ «Укргазвидобування», інформація про що розміщена на офіційному веб-сайті самого Замовника. Більш достовірного підтвердження відповідності ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» критерію п.8 «Наявність у Учасника досвіду постачання аналогічних МТР на ринку України не менше 1 року *» придумати не можна. Але експерти Тендерного комітету (Конфліктна комісія) після шестирічного досвіду роботи з учасником робить висновок, що ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» «не відповідає» критерію «Наявність у Учасника досвіду постачання аналогічних МТР на ринку України не менше 1 року *» та «не допускають до участі» ТОВ «БУРІНКОМ- УКРАЇНА». Більше того, не зрозуміло – Як відгуки іноземних користувачів, які надані іншими учасника процедури закупівлі, у тому числі іноземними учасниками, пропозиції яких по інших лотах вже акцептовані замовником, але які не мали взагалі досвіду постачання товару на території України, можуть свідчити про відповідність іноземного учасника критеріям кваліфікації «…досвід постачання аналогічних МТР на ринку України…», а саме відгук, наданий ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА», який підтверджує досвід постачання на території України, «…до уваги не прийнято». Фактично Замовником на цей час акцептована по Документації допорогової закупівлі №17Т-091 низка пропозицій іноземних учасників, які взагалі не виконували постачання на території України, в той же час, пропозицію досвідченої компанії ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» з досвідом поставки самому замовнику, що прекрасно відомо Тендерному комітету і про що поінформована Конфліктна комісія, відхиляють з підстав не відповідності критерію «Наявність у Учасника досвіду постачання аналогічних МТР на ринку України не менше 1 року *». Рішення, прийняте Тендерним комітетом щодо відхилення пропозиції ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» є необ’єктивним і упередженим, порушує положення документації Допорогової закупівлі №17Т-091, Положення про закупівлю самого замовника, норми законів та елементарної логіки, порушує права резидента України ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» на рівність учасників процедури закупівлі і не дискримінацію. Таке рішення Тендерного комітету щодо відхилення найбільш економічно вигідної завідомо якісної та технічно відповідної вимогам замовника продукції не тільки дискримінує учасників, але і дискредитує розрекламовані перетворення під прикриттям системи «Прозоро». По-третє, Конфліктною комісією (Тендерним комитетом) стведжується, що «… ТОВ «Бурінком-Україна» не надано сертифікат API Spec 7-1, що передбачено пунктом 7 додатку №1 до документації процедури закупівлі…». Відповідно до технічних критеріїв кваліфікації Документації допорогової закупівлі №17Т-091, його пункту 7.: «МТР, що постачає Учасник, повинні відповідати вимогам "Укргазвидобування", обов'язковим законодавчим вимогам та вимогам нормативно-технічної документації (ГОСТ, ОСТ, ТУ, СТО або іншим нормативним документам країни-виробника, якщо це стосується даних матеріалів/обладнання). Вимоги стандартів викладені у відповідних стандартах країн виробників, вимоги ПАТ «Укргазвидобування» викладені у додатках 2 до документації допорогової закупівлі до кожного лоту. Вказана документація розроблена для 24 лотів для різноманітного бурового інструменту (бурових доліт, бурголовок), для яких, якщо регламент технічних вимог замовника містить стандарти специфікації 7, такий сертифікат надається учасником при певних умовах (якщо маркування різьбового з‘єднання пропонуємої учасником продукції марковано офіційною монограмою API® у відповідності із правом на таке маркування, що підтверджується сертифікатом API Spec 7-1). Якщо технічним регламентом технічних вимог замовника на різьбове з‘єднання, зокрема за Лотом №23 не передбачено будь-яких додаткових вимог, учасники за 24-ма лотами не зобов‘язані надавати будь-які інші документи, що не передбачені документацією допорогової закупівлі, у тому числі сертифікат API Spec 7-1, якщо ця продукція виготовлена відповідно до держстандартів. Для бурголовок (лот №23) позначення різі в технічних вимогах взагалі не використовує умовні позначення API. Нарізання такої різі і її контроль потребує спеціального інструменту, який не є предметом регламентації Американського Нафтового Інституту. Тендерний комітет (Конфліктна комісія) безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» за Лотом №23 (бурильні головки) з посиланням на відсутність у учасника сертифікат API Spec 7-1, в зв’язку із тим, що за технічними вимогами на приєднувальну різь згідно з Додатком 2 до документації допорогової закупівлі №17Т-091 Лот №23, не передбачено застосування вимог специфікації API Spec 7-1. Крім того, Тендерний комітет (Конфліктна комісія) безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» за Лотом №17 з посиланням на відсутність у учасника сертифікат API Spec 7-1 з огляду на нижче наведене. Специфікація API Spec 7-1, спрямована на стандартизацію на уніфікацію різьбових з’єднань ніпельної (муфтової) частини долота і бурильної колони, до інших технічних параметрів предмету закупівлі ця специфікація жодного відношення не має. За кваліфікаційними критеріями замовника «МТР, що постачає Учасник, повинні відповідати вимогам "Укргазвидобування", обов'язковим законодавчим вимогам та вимогам нормативно-технічної документації (ГОСТ, ОСТ, ТУ, СТО або іншим нормативним документам країни-виробника, якщо це стосується даних матеріалів/обладнання» Технічні вимоги ПАТ «Укргазвидобування» на долота щодо приєднувальної різьби викладені у додатках 2 до документації допорогової закупівлі відповідно по Лоту №17, наприклад для доліт PDC- 295,3мм (лот17) «-приєднувальна різь З-152 (АРІ 6 5/8 REG)», де визначено позначення у відповідності із стандартом країни виробника за ГОСТР50864-96. В пункті 3 цього стандарту дається визначення, що: «п.3 Стандарт соответствует требованиям стандарта API 7 Американского нефтяного института в части замковой резьбы и ГОСТ 28487-90»). А відповідне позначення різі API наведено в дужках. Згідно із Додатком Станадарту викладено відповідність позначень приєднувальної різі по держстанадарту и Специфікації 7 Амеріканського нафтового інституту API 7: «З-152 (АРІ 6 5/8 REG)». Тобто державний стандарт країни виробника продукції, що пропонується до продажу, вже гармонізований із стандартами API 7 (що включає API 7-1, API 7-2) Американського нафтового інституту на момент виготовлення продукції та подання пропозиції учасником. Виготовлення продукції у відповідності із державними стандартами, маркування різьб у відповідності із держстанадартом з позначенням З-152 у відповідності до ГОСТ Р 50864-96 є підтвердженням того, що різьбові з‘єднання виконані, у тому числі із відповідністю стандарту API 7 Американского нефтяного інституту. Чинний стандарт країни-виробника пропонуємої продукції не потребує окремої сертифікації випуску продукції, якщо така продукція відповідає державному стандарту. Крім того згідно із Угодою про проведення узгодження політики в сфері стандартизації, метрології та сертифікації від 13.03.1992 р. вказаний стандарт гармонізований із вітчизняним стандартом ДСТУ ГОСТ 20692:2004. Згідно із Додатком А до Станадарту ДСТУ ГОСТ 20692:2004 викладено відповідність позначень приєднувальної різі по держстанадарту и Специфікації 7 Американського нафтового інституту API 7: «З-152 (АРІ 6 5/8 REG)». Таким чином сам замовник торгів такою ідентифікацією вимог «-приєднувальна різь З-152 (АРІ 6 5/8 REG)» безпосередньо визначає свою технічну вимогу відповідності з’єднувальної різі вимогам державних стандартів, ГОСТ-івського рівня уніфікації різьбових з’єднань, завдяки завершеному процесу гармонізації систем ГОСТ ДСТУ зі стандартами АРІ. І останнє, відповідно до тексту сертифікату API Sp.7-1, що видається Американським нафтовим інститутом, вказаний сертифікат не визначає і не встановлює, не засвідчує та не підтверджує відповідність продукції, що виготовляється виробником певним стандартам Американского нефтяного института та визначає технічні особливості маркуємої продукції. Стандартні вимоги стосовно технічних параметрів продукції, зокрема з’єднувальної різі, містяться виключно у відповідних державних стандартах країни-виробника. Сертифікат API Sp.7-1 це документ, що є лише ліцензією (дозволом), що надається у відповідності із ліцензійним договором, на право використання об’єкту права інтелектуальної власності - Офіційної монограми (торгівельної марки) API. ® Причому, вказаний сертифікат не підтверджує наявність міжнародної реєстрації торгівельної марки і жодним чином не підтверджує захист цього об’єкту інтелектуальної власності законами на території Україні. Сертифікат API Sp.7-1 не має жодного відношення до технічних особливостей та параметрів продукції виробника, це юридичний документ, що має зовсім іншу природу, а саме ліцензія за ліцензійним договором на право користування торгівельною маркою. Тобто Сертифікату API Sp.7-1 це лише ліцензія на право користування об’єктом права інтелектуальної власності, яким може бути відповідна торгівельна марка, знак для товарів та послуг, монограма, тощо. Тобто, якщо учасник поставляє продукцію із маркуванням цієї продукції Офіційною монограмою API, ® він має надати замовнику документ, що підтверджує правомірність використання цього об’єкту права інтелектуальної власності - цієї монограми, марки чи знака для позначення своєї продукції. Ця вимога є зрозумілою. Але тільки у цьому випадку учасник повинен надати Сертифікат API Sp.7-1. Більш того, якщо цей об’єкт інтелектуальної власності - монограми API ® не зареєстрований на території України та не захищається на території України чинним українським законодавством, вимога замовника щодо надання Сертифікату API Sp.7-1 від учасників, тим паче від усіх учасників поголовно, є незаконною. Якщо товар учасника виробляється у відповідності до держстандартів, що кореспондує із технічними вимогами Документації допорогової закупівлі, і з’єднувальні різі маркується згідно із державним стандартом позначенням З-152, змістом самого державного стандарту, гармонізованого із специфікаціями Американського нафтового інституту, визначено відповідність З-152 - АРІ 6 5/8 REG. Державний стандарт ГОСТ Р 50864-96 є загально державним документом країни-виробника та не вимагає від виробника отримувати окремий дозвіл – ліцензію на використання монограми З-152 при маркуванні різі. Продукція, що запропонована ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА», виготовлена у відповідності до державного стандарту країни виробника, з’єднувальні різі позначені у відповідності до вказаного стандарту та відповідають повністю вимогам документації допорогової закупівлі та технічним вимогам самого замовника. Крім того, трьохрічний досвід успішного використання понад 65 одиниць продукції ООО «Сервік», який так наполегливо не бажають помічати «експерти», не виявив жодних нарікань на виконання різьбових з’єднань поставлених і до нині експлуатуємих доліт і бурголовок різних діаметрів. Така кількість явно перевищує розумно-необхідну для власних сертифікаційних випробувань ПАТ «Укргазвидобування». Тому застосування критерію наявності сертифікату API Sp.7-1, в цьому випадку наочно обертається в формальний привід відхилення економічно вигідної пропозиції, фактично перевіреної промисловим використанням. Керуючись Положенням про закупівлю, документацією допорогової закупівлі №17Т-091, наданою ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» пропозицією у вказаній процедурі закупівлі, ми вважаємо, що ні за формальними ознаками, ні за фактичними обставинами у замовника не має підстав відхилити пропозицію ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА», тому ВИМАГАЄМО: 1.Відкласти розгляд наступного учасника у процедурі закупівлі №17Т-091 до моменту прийняття рішення щодо розгляду скарги ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» на рішення за протоколом від 04.04.2017 р. про відхилення пропозиції учасників допорогової закупівлі №17Т-091. 2. Розглянути це Доповнення2 до скарги №06-04/17/1 від 06 квітня 2017 року одночасно із скаргою №06-04/17/1 від 06 квітня 2017 року та Доповненням до скарги №18/04-17/5 від 18.04.2017 р. 3.Скасувати рішення, що визначене в протоколі від 04.04.2017 р. відхилення пропозиції учасників допорогової закупівлі №17Т-091, як таке, що суперечить Положенням про закупівлю, документацією допорогової закупівлі №17Т-091. 4.Акцептувати пропозицію ТОВ «БУРІНКОМ-УКРАЇНА» як таку, що є найвигіднішою за ціною та відповідає заявленим в документації допорогової закупівлі №17Т-091 вимогам ПАТ «Ургазвидобування». З повагою, Директор О.А. Дроботов (конт.особа)

Рішення конфліктної комісії:

Підстави щодо відхилення пропозиції по лотам №№17 та 23 ТОВ «Бурінком-Україна» перевірено Конфліктною комісією та рішення викладене у листах №1/9-27 від 14.04.2017, №1/9-35 від 03.05.2017.
Додатково повідомляємо, що Конфліктна комісія не вбачає підстав для скасування рішення Тендерного комітету.
Згідно статті 1 Закону України від 15.01.2015 №124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», сертифікація – підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Якщо продукція не входить в список обов\'язкової до сертифікації, вона може пройти за бажанням виробника, постачальника або замовника добровільну сертифікацію. Заявник самостійно (або за бажанням замовника) визначає, за якими показниками він хоче підтвердити відповідність продукції вимогам стандартів. Тобто наявність сертифікату відповідності є документальним підтвердженням, що товар, який пропонується для постачання відповідає вимогам замовника.
ПАТ «УГВ» жодним чином не зобов′язує ТОВ «Бурінком-Україна» або виробників продукції, інтереси яких представляє ТОВ «Бурінком-Україна» отримувати сертифікати API. Однак, пропозиція Учасника буде відхилена у разі її невідповідності встановленим критеріям документації процедури закупівлі.
Пунктом 7 Додатку 1 до документації процедури закупівлі передбачено, вимоги до якості доліт:
- завірена підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копія діючого сертифіката щодо наявності на виробництві системи менеджменту якості ISO 9001:2008 (або пізніше) або API Q1.
- завірена підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копія діючого сертифікату щодо відповідності технічних параметрів доліт вимогам специфікації API Spec 7-1.
По лоту 23 проводилась закупівля бурильних головок, а тому вимога, передбачена пунктом 7 додатку 1 до документації процедури закупівлі до вказаного лоту не розповсюджується.
Пропозиція ТОВ «Перша Українська Хімічна Компанія»,  по лотам №№7, 13, 14, 17, 23 відповідає вимогам документації, тому її визнано переможною. По лотам № 7, 13, 14, 17 проводилась закупівля доліт, в яких ТОВ «Перша Українська Хімічна Компанія» запропонувало долота виробництва АТ «Волгабурмаш» (м. Самара, Росія), усі необхідні сертифікати було надано учасником в пакеті оригіналів документів.
Разом з цим, встановлено, що у скаргах відображено неправдиву та викривлену інформацію, яка надає право Конфліктній комісії ініціювати на підставі п. 7.15 Положення про конфліктну комісію ПАТ «Укргазвидобування», затвердженого Наказом №492 від 23.09.2016 включити ТОВ «Бурінком-Україна» до реєстру недобросовісних учасників, зокрема:
- «….розгляду була піддана не скарга ТОВ «Бурінком-Україна» №18-04/17/5 від 18 квітня 2017 року, а якийсь інший лист за №1/9-27 від 14.04.2017, що не має відношення до скарги ТОВ «Бурінком-Україна» №06-04/17/1 від 06.04.2017…»;
-  «…..Прийняття рішення про відхилення пропозиції за помилковою підставою, вимагає від Тендерного комітету скасування такого рішення та повторного розгляду пропозиції…..»;
- «……питання відповідності учасника зазначеним критеріям кваліфікації Тендерний комітет взагалі не цікавить. Уся його увага зосереджена на формі та кількості наданих документів та на встановленні додаткових вимог щодо форми…»;
- «…. У тексті вказаної уніфікованої форми інформаційних листів використовується одиниця мови – слово англійськими літерами Unidrill….. Таким, семантичним (смисловим) засобом  ООО «Сервик» інформує своїх контрагентів про рівень технології виготовлення ним бурових доліт…..»;
- «….. експертів Тендерного комітету (Конфліктної комісії) взагалі не цікавить наявність у ТОВ «Бурінком-Україна» досвіду постачання аналогічних товарів на ринку України строком не менше 1 року….»;
- «…..Замовником не надано інформацію, з яких саме підстав пропозиція ТОВ «Бурінком-Україна» було відхилено та яким саме «…вимогам документації процедури закупівлі…» не відповідає пропозиція….»
- «…Специфікація API Spec 7-1, спрямована на стандартизацію та уніфікацію різьбових з’єднань ніпельної (муфтової) частини долота і бурильної колони, до інших технічних параметрів предмету закупівлі ця специфікація жодного відношення не має…».

 

Довідково:
1. Згідно даних системи Прозорро між вашою компанією та ПАТ «УГВ» , включно філій, протягом 2016-2017 укладено 13 договорів загальною вартістю більш ніж 50 млн. грн. з ПДВ.
2. Включення ТОВ «Бурінком-Україна» до реєстру недобросовісних учасників не дозволить вашому товариству протягом одного року брати участь у процедурах закупівель ПАТ «Укргазвидобування».