Nov 6, 2017 | Задоволено |
Full name of the legal entity of the complainant: | ПМВКП "АССОЛЬ" |
Procedure title: | 17Т-596_Трубоукладач |
The name of the branch in respect of whose actions the complaint is sent: | АТ "Укргазвидобування" |
USREOU of the applicant: | |
Grounds for complaint: | Скарга щодо відбору Контрагентів |
Prozorro complaint downloaded? | No |
The reason is not downloading a complaint against Prozorro | |
Mail applicant: | borys.ovcharenko@ugv.com.ua |
Contacts applicant: | Dozorro |
Name of signatory complaints: | Dozorro |
The essence of the complaint, the requirements: | Документація (Додаток 2 до докуметації «Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю») порушує умови Розділу 3 «Принципи здійснення закупівель» Порядку, а саме: 1) принцип добросовісною конкуренції серед учасників – Технічні вимоги і якісні характеристики, зазначені у Додатку 2, звужують коло учасників до одного виробника, що не дозволяє іншим виробникам (або їх офіційним представникам) приймати участь (відповідати технічним і якісним вимогам Замовника), навіть якщо продукція інших виробників є аналогом або краща за своїми технічними і якісними показниками; 2) принцип добросовісною конкуренції серед учасників - Технічні вимоги і якісні характеристики, зазначені у Додатку 2, не передбачають пропозиції продукції за аналогічними або кращими технічними ознаками. Технічні вимоги і якісні характеристики, зазначені у Додатку 2, базово складені під одного виробника, при чому у неможливлює відповідність Додатку 2 іншої аналогічною продукцією за всіма технічними вимогами і якісними характеристиками, зазначеними Замовником (Наприклад: Продукція аналогічного виробника має потужніший двигун, але номінальна частота обертання та число циліндрів менше, чим це вимагається у документації. Вважаємо, що у даному прикладі показники номінальної частоти обертання та число циліндрів є умовними (не основними), але вони не дозволяють відповідати продукції іншого виробника технічним вимогам і якісним характеристикам Замовника); 3) принцип максимальної економії та ефективності – звужування учасників до пропозицій одного виробника, коли на ринку є інші, призводить до регулювання цін з одного боку (з боку Виробника). Тоді як Замовник втрачає ринкову конкуренцію та ефективність участі у процедурі учасників тендеру. 4) принцип недискримінацію учасника – незважаючи на те, що п.5.2. Розділу 5 «Недискримінація учасника» Порядку зазначає що «Замовник забезпечує вільний доступ усім Учасникам до інформації про закупівлі, передбачену цим Порядком», Технічні вимоги і якісні характеристики, зазначені у Додатку 2, не дозволяють представникам з аналогічною або кращою продукцією відповідати Додатку 2 на вільних та рівних умовах. Також вважаємо неумисне звуження кола потенційних учасників завдяки заниження строків поставки до 120 календарних днів з дати підписання договору (згідно Додатку 2 до документації), при чому не звертаючи уваги на те, що продукція має значну ємність виробництва, строків поставки, отримання дозвільної документації на застосування, використання та реєстрацію Трубоукладачів (продукція, експлуатація якої, пов’язана з підвіщенною небезпекою) згідно діючого Законодавства України (а саме: сертифікація, випробування на території України, отримання дозволу на застосування та використання, реєстрація транспортного засобу). Враховуючи вищесказане просимо внести зміни у Додаток 2 «Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю» до документації допорогової закупівлі. |
The decision of the conflict commission:
Відповідне звернення було направлено до Тендерного комітету ПАТ «УГВ», на підставі чого викладені у скарзі пропозиції враховані, зміни були внесені до документації процедури закупівлі.
Порушень внутрішніх документів при визначенні терміну поставки Конфліктною комісією не було встановлено. При цьому, за інформацією технічних спеціалістів Товариства, закупівля трубоукладачів у зазначений термін для ПАТ «УГВ» є вкрай необхідною для своєчасної виконання виробничої програми, а тому змінювати його у сторону збільшення не є доцільним.