Нафтогаз визначив команду-переможницю у конкурсі соціальних проєктів серед школярів

10 дек. 2020 г. | Категория: Официальные
Нафтогаз визначив команду-переможницю у конкурсі соціальних проєктів серед школярів

Журі конкурсу «Мій проєкт для громади» оголосило переможця. Діти змагалися за найкращу ідею стосовно підвищення якості життя у регіонах їхнього проживання. Ним стала команда «За майбутнє» із Базилівщинської школи в Полтавській області. Наймолодші учасники конкурсу (8 клас) пропонують створити в громаді центр для безпритульних тварин.

Метою конкурсу організатори ставили навчити школярів бачити проблеми в своїй громаді та шукати шляхи їх вирішення. Під час участі у конкурсі діти вчилися презентувати свої ідеї, як місцевій владі, так і потенційним інвесторам, адже саме від переконливої презентації залежить майбутнє таких проєктів. Це перші кроки для школярів в напрямку підвищення якості життя в своїй громаді.

Команда-переможниця «За майбутнє» з Базилівщинської школи (Полтавська обл.) запропонувала створити не просто притулок для тварин в громаді, а центр, де тварин буде оглядати ветеринар, виховувати. Учні вже обрали будівлю з територією навколо для облаштування центру для тварин. Навесні команда планує зібрати місцевих мешканців на толоку, щоб розчистити територію та почати реалізовувати проєкт.

Цінним є те, що всі фіналісти конкурсу вже заручилися підтримкою органів місцевої влади щодо співфінансування та підтримки у реалізації проєктів.

У фінал також вийшли команда «БЕМС» (школа селища Донець, Харківська обл.), команда «ЕРУДИТ» (Гусаківський НВК, Львівська обл.), команда «Веб 3.0» (Варварівський НВК, Полтавська обл.), команда «Стимул» (Іванівський НВК, Харківська обл.). Всі учасники конкурсу отримають безкаркасні пуфи в якості заохочувальних призів, а фіналісти – станції буккросингу в школи та книжки українських видавництв, в тому числі сучасну українську літературу.

«Українські громади чекає світле майбутнє, адже там проживає небайдужа молодь, яка прагне змінити світ на краще. І ми мали змогу у цьому переконатися. Ідеї та проєкти, які діти пропонували в межах конкурсу, були дійсно цікавими та змістовними. Радіємо, що знання зі сталого розвитку, якими ми ділилися з дітьми, стали у нагоді та принесуть користь громадам. Вітаю переможців конкурсу! Не зупиняйтеся на досягнутому, лише спільними зусиллями ми зробимо країну кращою», – зазначив В’ячеслав Чаус, заступник генерального директора із земельних та соціальних питань Укргазвидобування (Група Нафтогаз).

У конкурсі ідей змагалися 24 команди, кожна з яких складалася з 3-5 учасників. Це учні Полтавській і Харківській області 8-11 класів із Полтавської, Харківської, Львівської, Івано-Франківської та Волинської областей. За умовами конкурсі ідеї команд мали відповідати пріоритетним для Нафтогазу цілям сталого розвитку:

  • міцне здоров’я та благополуччя місцевого населення;
  • якісна освіта;
  • сталий розвиток міст і спільноти.

Впродовж листопада конкурсанти готували презентації проєктів. В цьому їм допомагали організовані онлайн майстер-класи про розвиток креативності, сутність соціальної реклами, цілей сталого розвитку у світі та Україні, корпоративної соціальної відповідальності, мотиваційні настанови від представників ГО «Інститут сталого розвитку та партнерства» Академії жіночого лідерства та підприємництва Inspiring Woman, креативних рекламних агентств. Проєкт відбувся за інформаційної підтримки ПРООН в Україні. Конкурс відбувся в межах 12-го Національного фестивалю соціальної реклами.